Kære Naboer/ejere
Den ordinære generalforsamling afholdes torsdag 25.04.2019, kl 19.30 i ét af mødelokalerne på Rådhuset, Fælleden, 8660 Skanderborg. Læs mødelokale på skærmen i foyeren. Der vil være forplejning i form af drikkevarer.
Husk tilmelding til generalforsamlingen. Deltager du, så klik her
Bestyrelsen har ikke modtaget forslag fra beboerne til generalforsamlingen i år.
Bestyrelsen fremlægger ikke nye forslag til generalforsamlingen i år.
Dagsorden:
- Valg af dirigent
- Valg af referent
- Afgørelse om generalforsamlingen er lovlig og rettidig indkaldt
- Bestyrelsens beretning om det forløbne år
- Aflæggelse af regnskab
- Fremlæggelse af budget og fastsættelse af kontingent
- Rettidigt indkomne forslag
- Valg af bestyrelsen
- Christian Fruelund nr. 319 – formand – genopstiller
- Simon Albers Sørensen nr. 229 – næstformand – genopstiller
- Kurt Rasmussen nr 341 – kasserer – fraflyttet
- Carsten Hammer Andersen – menigt medlem – fraflyttet
- Morten Wickers nr 143 – menigt medlem – genopstiller
- Line Bundgaard nr 341 – kasserer – opstiller
- 1ny vælges
- Valg af revisor
- Peter Henriksen Partner ved Beierholm Revision – genopstiller
- Valg af 2 repræsentanter til at repræsentere grundejerforeningen i den overordnede grundejerforening Skanderborg Bakker
- Gitte Kjær Andersen genopstiller ikke
- Morten Wickers genopstiller
- 1 ny vælges
- Eventuelt
Bestyrelsen vil på generalforsamlingen orientere kort om arbejdet med vedligeholdelsesplanen i ejerforeningen Alléhusene, Skanderborg Bakker
Medlemmerne (83 boliger) af vores ejerforening Allé-husene, Skanderborg Bakker oplever generelt, at deres boliger får skader i deres klimaskærm (ydersiden af husene fx vægge/puds). Byggetekniske rådgiver har på bestyrelsens foranledning udarbejdet en vedligeholdelsesplan på baggrund af inspektion af flere af ejerforeningens boliger. Planen er oplagt og tilgængelig på http://allehusene-skanderborgbakker.dk/
Bestyrelsen har i det seneste år fået tilføjet yderligere punkter til planen og arbejdet videre med udgangspunkt i konklusionen fra rådgivers rapport, primært med henblik på skadesudbedring, og herefter med henblik på opstart og etablering af drift- og vedligehold af boligerne i ejerforeningen. Referatet fra informationsmødet den 29.03.2019 giver et indblik i dette arbejde (se vedhæftede).
Fællesomkostninger i forbindelse med skadesudbedringer som feks rådgiver til byggesagsstyring, stillads og sikkerhedsværn vil blive indarbejdet i budgettet for det kommende år, og redegjort for under punkt 6 ‘Fremlæggelse af budget’ på dagsordenen.
På vegne af bestyrelsen,
Christian Fruelund
Formand (nr 319)
Nyeste kommentarer